101711: oh the longer the waiting the sweeter the kiss



Jag har haft den bästa helgen på länge! Ni vet en sån där helg som man bara vill spola tillbaka och uppleva om och om igen. En sån underbar helg hade jag. Den har inte inkluderat någon fin resa eller liknande, utan bara allt det lilla som jag älskar med livet. Fina vänner, fika, mysprat, vin, hav, skog, vackra höstlöv, piknick, familj, gamla stan, museum med gamla grejer, kärlek and so on. Kan nog fortsätta hur länge som helst om allt jag tyckt om med helgen som varit. Det var precis vad jag behövde för nu väntar en vecka med intensivt tentaplugg. Hejdå livet vi ses om sju dagar.

http://www.youtube.com/watch?v=afjRIFjsPJI&feature=player_embedded


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0