31 maj

Nu är jag hemma från ett underbart Grekland. Jag ville aldrig åka därifrån och jag längtade tillbaka ännu mer när klockan ringde i morse och jag vaknade upp till vardagen igen. Börjar fundera lite smått på om livet inte har mer att erbjuda än väckarklockor och sju till fyra jobb. Jag har haft den kanske bästa och roligaste veckan i mitt liv med härliga vänner i ett himla fint land. Helt oförglömligt bra resa. Funderar på att försvinna någonstans. Ett litet tag bara. Eller i en evighet. Bara någonting. Längtar efter förändring. Nu. Tack.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ja det var så himla bra. Vi åker tillbaka till Stefan på mojito, tyskarna på discot och våra svenska kriminella vänner! <3

2011-06-14 @ 20:29:52
URL: http://nightingale.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0