DECEMBER

De kalla dagarna i december for förbi förvånadsvärt fort. Lite för fort kändes det som ibland eftersom jag inte riktigt hann hitta den rätta julstämmningen. Mina dagar var till stor del fyllda av matte c pluggande eftersom jag gjorde nationella proven i mitten av december. Vi firade även lite i december då min bror köpt hus så mamma och jag bjöd resten av familjen på en smarrig trerättersmiddag. Förutom detta så ägnade jag tiden åt lite allt möjligt som hör julen till, bland annat;


Jag åt middag på en julpyntad restaurang tillsammans med Martina, Mickis och Anna. Vi pratade i timmar och bara myste bland stearinljusen.


Jag och Simon bakade fina pepparkakshus. Det var faktiskt lite klurigare än vi först trodde men till slut så fick vi ihop ett varsitt litet hus med karameller på. Husen fick sedan sin plats på vår byrå där vi byggde upp ett litet vinterlandskap, precis som varje år.


Jag gick långa prommenader och såg himlen förvandlas från blå till rosa medan solen försvann bakom träden.


Kommentarer
Postat av: tove

uppdatering! NICE ÄRTAN. hoppas sjukan är bättre klappåstjärt

2011-01-14 @ 21:53:19
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0