17 APRIL

Jag måste bara säga att jag älskar vädret just nu. Sol och varmt och vår, mmm, man blir ju så lycklig på morgonen när man vaknar av att solen lyser i ansiktet. Söndagens varma väder lockade mig och Simon att gå på en riktigt lång prommenad. Det fick mig att fundera på varför man inte går på långprommenader oftare, för det är ju himla fint när himlen är alldeles blå, jackan åker av och längs med ängarna växer vita och blå blommor. Efter ungefär två timmars prommenerande fyllde vi magarna med mat och vissa somnade så sött på altanen.

Kommentarer
Postat av: Tove

det får vi brudz allt göra snart!!! lät mysigt att somna på altanen - PAX

2011-04-24 @ 23:02:30
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0