the clearness of fall, how winter makes me reconsider it all


Det är inte många löv kvar på träden nu och de fåtal som hänger kvar och trotsar vinden lyser i vackra färger. Hösten är allt bra mysig med dess färger, kyla och mörker. Jag tänder ljus varje kväll nu, åh vad jag har saknat de små brinnande lågorna under sommarens ljusa timmar. Förutom fina färger och höstmys så har det blivit väldigt mycket jobbande för mig den senaste tiden. Jag jobbar lite här och lite där vilket resulterar i sjudagars arbete innan ledighet, det är ganska tröttsamt må jag säga. Men hellre det än ingenting att göra faktiskt. Nu ska jag vira in mig i min filt, tända lite ljus och filosofera lite om vart jag är på väg egentligen, för det vore ganska fint att veta.


Kommentarer
Postat av: emma

hösten är allt bra fin den. och ljus gör den varm. vad skönt med jobb! vart jobbar du någonstans? :)och stort, stort grattis till ett år! ni är bra fina ni två. :* hoppas allting är bra annars med dig nillis. ta hand om dig. puss

2010-10-13 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0