Baby let's pretend it won't be always so hard, somewhere along the end we'll be back at the start, it will be easier, it will be easier


Jag undrar lite vad som hände med den fina och färgglada hösten. Idag har det bara varit regn, regn och ytterligare lite regn. De röda löven befinner sig numera på marken istället för i trädkronorna och det enda gröna växtligheten som mina ögon skådar står på min fönsterbräda (och den är troligtvis inte grön så länge till den heller hehe). Men underligt nog så uppskattar jag regn och rusk också för det betyder att jag kan gömma mig under mitt duntäcke och spendara kvällen framför tvn utan att få dåligt samvete. Plus att det kan ju vara bland det skönaste som finns när man kommer innanför dörren efter en promenad hem i kyla och regnväder. Nu ska jag lyssna på min älskade höstmusik och bara vara lite, det behövs ibland. Den kommande regnveckan ser iallafall mysig ut med massa inbokade fikamöten med fina personer, det behövs också ibland.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0