tårtkalas


I veckan var jag på kalas hos min bror. Han fyllde hela 26 år. Herregud vad tiden går fort tänkte jag när vi satt där och fikade. Och om alla andra blir äldre då borde ju jag med bli det. Tänk att det bara är några månader kvar tills jag själv fyller 20, så stor är jag väl ändå inte? Det låter ju till och med vuxet. haha. Inget för mig, inte riktigt ännu i alla fall. Fst en dag ska det bli fint att bli vuxen och allt vad det innebär. Men nu ska jag låtsas att jag fortfarande är ett litet barn och titta på film med min mamma.

Kommentarer
Postat av: bajstove

han är tiiiooo!!!! gangstakillen <3

2010-05-18 @ 19:56:02
Postat av: TOVVVEE

mihihih jaaa det ere tro miiig. jag kanske borde confessa dig så kommeru vara lika fast som jag. miigiigig. okej alltså jag har lite ryck som du kanske ser? HALLÅ UPPDATERA DIN BLOGG OR DIE???? donät get.... it.... PÖZ

2010-05-23 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0