låt oss resa någonstans / resa långt härifrån / låt oss bli dom som försvann


Jag håller på att trilla ihop, till en liten hög på golvet begravd under skolböcker. Det är underligt hur slutet kan vara så nära men ändå kännas så långt bort. Fem dagar tills det är slut på sressen, sexton dagar tills vi är fria. Men det känns inte ens nära. Jag längtar så förbannat mycket nu. Jag längtar efter att slippa lärare som tror att de är någon slags auktorietet. Jag längtar efter att få bara vara utan att alltid ha alla måsten i baktanke. Den elfte juni får gärna vara här nuuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: tovi

bara TRE uppgifter kvar nu på tre dagggggggar. det kommer gå super så puss på det

2010-05-26 @ 22:25:52
Postat av: johanna

Sanningen är att du faktiskt kommer längta tillbaka till allt det där ganska så fort min vän, tro det eller ej <3

2010-05-27 @ 14:02:20
Postat av: tovi

norrköping o allt ju med tobi :D sen fixade jag o julli en lista på massa saker (eftersom vi är arbetslösa så måste vi ju få pengar på annat vis ehehe) som att sälja bröd till att måla våra cyklar! hihi

2010-06-09 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0