7:e maj och jag räknar neeeeeeeeeeer


Idag är det fredag och här sitter jag alldeles ensam. Eller helt ensam är jag ju inte, jag har min oönskade spanskabok som sällskap. Det känns inte helt okej att vara tvungen att plugga på en fredag. Men det får väl tas igen på söndag när det är studentkryssning! Jag fattar inte riktigt att det är VI som springer ut med mössorna på om knappt en månad. Att det är VI som ska få massa gossedjur och grejs runt halsen av vår familj. Och att det är VI som ska ut i arbetslivet och lämna skolan bakom oss. Det är så ofattbart men ack så skönt!

Kommentarer
Postat av: emma

det är verkligen vi som springer ut och det är verkligen vi som får allt det där runt halsen för det är vår tur nu och vår nedräkning börjar: nu

2010-05-07 @ 23:38:43
URL: http://ifwinterends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0