someone else's heart pumping someone elses blood



En bild från förra våren för att jag längar så. Jag minns att jag bara gick i tröja och jeans utan att frysa ett dugg. Solen tittar fram en liten stund nästan varje dag nu. Trots snöhögarna som fortfarande mäts i meter så känns det lite vårigt ute. Jag älskar de små fläckarna av barmark som dyker upp lite då och då bland isgatorna. Jag ska ta tag i lite saker i mitt liv nu har jag bestämt mig för. Listor och planeringar fyller mitt rum för jag är trött på nästan allt som det är nu. Det är dags för lite förändring och solen är nog den finaste förändringen av dem alla just nu. Och en annan liten förändring är att jag sitter med hårfärg i håret som väntar på att sköljas ur om fem minuter.

Kommentarer
Postat av: m@rtina

Åh den dagen var så fin med er! Miss it, men snart är vi där igen i solen :*

2010-03-19 @ 21:08:23
URL: http://allofmydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0