18:04


Sista dagen på det en veckas långa lovet börjar gå mot sitt slut. Klockan är 18:04 och min söndagsångest känns värre än vanligt. Men jag tröstar mig med att det bara är fem veckor kvar till nästa lov, tiden brukar ju trots allt gå förvånansvärt fort. Och det är faktiskt inte helt fel att gå och träffa fina vänner varje dag. Hur mycket jag än längtar tills skolan är över så kommer jag sakna att möta samma söta ansikten varje morgon. Men förhoppningsvis finns det ett och annat sött ansikte där man hamnar i framtiden också. Och på tal om framtiden så borde jag börja söka jobb nu också. Så många måsten och borde det finns, de bara lägger sig på en stor hög nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: tovihei

ihi tack nilla :*

vi borde göra en sådan utflykt, då isen är skridskovänlig tycker jag!

2010-02-28 @ 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0