two atoms in a molecule


I veckan har jag varit på en liten sjösemester och spenderat mysiga dagar med Simon. Det är så härligt att leva enkelt ibland tycker jag! Att slippa stressen och glömma bort tiden och dagarna för ett tag. Fast när makaronerna inte vill börja koka och magen kurrar mer än åskan så är det lite mindre charmigt...


Vi svalkade oss i det kalla vattnet.


Vi diskade i skymningen.


Vi grillade korv och njöt av hur otroligt tyst och stilla det är på sjön under natten.


Vi åt frukost och gjorde fina motiv av mjukosten.


Vi glömde bort tiden när vi låg i solen och löste korsord.

Kommentarer
Postat av: tovi

hihi tyckeru? tack ärtan :*

2010-08-15 @ 17:21:03
URL: http://silentfilms.blogg.se/
Postat av: din tjei?

hihi ja, mammor är bääääzt <3



men jag gillart!!!! ja men menaru? inte ok. men snart ses vi igen och fy vad jag längtar

2010-08-15 @ 18:55:15
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0