it's the end of the world as we know it

Det var länge sen jag skrev några små ord här. Det är inte det att det inte hänt någonting utan min dator har nämligen övergett mig. Men det gör inte så mycket, förutom att jag saknar photoshop. Så någon dag kanske allt som hänt kommer upp här på en och samma gång, eller kanske inte.

Mina vardagar börjar bli väldigt långtråkiga. När man har bakat bröd så frysen är full, städat huset, rensat garderoben och läst ut några böcker så börjar det bli ont om saker att göra. Så i min numera inte-göra-någonting-period så blir det mycket tid till att tänka och det slår mig hur allt kan förändras så fort. Hur man en gång gick och väntade på livet och så helt plötsligt är man mitt uppe i det och så står allting bara still och man liksom väntar fortfarande. Ibland saknar jag verkligen allt som var förut, framförallt så saknar jag mina fina vänner som jag brukade träffa minst fem dagar i veckan och nu är jag glad om det blir en gång i månaden:


Kommentarer
Postat av: tovi

åh <3 mysigt inlägg, o sorgligt ju! men oavsett vad kommer vi alltid finnas hos varandra. det är jag redo att kämpa för i alla fall! o det är något väldigt fint att tänka på! så puss min fina tjei

2010-08-31 @ 21:11:01
URL: http://silentfilms.blogg.se/
Postat av: julli

men åh! vad fint, men ändå sorgligt. saknar att få träffa er så ofta något så otroligt. önskar att vi gick på samma skola, jobbade på samma jobb, bodde i samma trappuppgång. fast å andra sidan kanske vi inte skulle uppskatta varandra lika mycket då, om vi skulle träffas så ofta. vi får vara glada att vi i alla fall vet var vi hara varandra, hur utspridda i världen vi än kommer vara <3

2010-08-31 @ 22:51:26
URL: http://honungsgatan.blogg.se/
Postat av: johanna

Kom hit och hälsa på vettja! <3

2010-09-01 @ 18:13:21
Postat av: julli

men gullis då, tacktacktack och puss <3

2010-09-07 @ 10:06:52
URL: http://honungsgatan.blogg.se/
Postat av: tovisrå

iiiiiiiih visst har jag!? så dussi så (som jessie brukar säga mihi)



ÅH JA <3 komsi komsi!!!! jag funderade faktiskt på att gå på stan på lördagen för det är ett halsband jag så läänge velat ha men har glömt kolla (du vet uggle-halsbandet från hm???) o sen så fick jag presentkort på lagerhaus när jag fyllde :D sen på monki och där ska jag kolla om ett par skor fiiiinnns. hihihihi jaja mEN ÅH KOM JAAAAA <3

2010-09-09 @ 22:11:26
URL: http://silentfilms.blogg.se/
Postat av: jessiie

åh finifinifinis. jag som aldrig besöker bloggar längre, har faktiskt varit innne och uppdaterat mig nu. och vad finner man om inte ett jätte gulligt inlägg. mysigt. puss på dig gulliplutti och tack för den här helgen :::*

2010-10-31 @ 20:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0