hem ljuva hem

Efter att ha rumlat runt i stövlar bland lerpölar och härlig musik så har min fötter åter igen landat här hemma. Det ska bli skönt att få sova i en mjuk och torr säng i kontrast till vårt tält. Det har varit fem galet bra dagar som flugit förbi likt smålandsskogarnas alla bin, och de flög som fan kan jag lova. Jag längtar tills bilderna från min engångskamera kommer så att man kan få uppleva allt lite till fast genom bilder. Nu är jag väääldigt trött vilket kanske hör till efter alla festligheter (trots att jag har sovit hela dagen typ). Jag ska nog natta mig själv med en liten film, fast som det känns nu så hinner jag väl lagom trycka på play innan ögonlocken faller ner.

Kommentarer
Postat av: toviskorv

komsi komsi!!! snart blir det party också för snart fyller jag hihi

2010-08-03 @ 18:32:45
URL: http://silentfilms.blogg.se/
Postat av: toviskorv

komsi komsi!!! snart blir det party också för snart fyller jag hihi

2010-08-03 @ 18:32:46
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0