PÅSKAFTON

Idag, påskafton, vaknade jag upp bredvid den finaste jag vet. Vi hade en slappis morgon för att sedan åka hem till mig och leta påskägg för här lämnar påskharen inget framme inte. När vi väl hittat ett ägg med dubbelt av allt i så smaskade vi på godiset tills magen blev helt full.

Vi hjälpte även till att laga mat till påskbordet och duka med det pyssel som vi gjorde igår. Sedan var det dags för hela familjen att äta sig proppmätt på all mat.

Jag älskar påsken har jag kommit på. Den är så färgglad och fin, och som ett bevis på att våren faktiskt är här. Istället för den egentliga orsaken så tycker jag att påsken känns som en invigelse av våren, för det var hela 10 grader varmt ute i skuggan.

Kommentarer
Postat av: emma

svar: tacktack :D åh jag älskar det också, så härligt!

2010-04-13 @ 17:18:24
URL: http://ohsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0