3 september och det är lite kyligt nu


Nu sitter jag i skolan och värmer mig med en kaffekopp i handen, igen. Ute är det grått och kallt och när jag tänker efter så är det ganska kallt här inne med faktiskt. Det känns som höst nu när kalendern visar september, därav den lite höstiga bilden som jag tog för ett år sedan.

Bredvid mig sitter två fina vänner och jobbar med sitt nystartade projektarbete. De har en fiffig idé om att vi borde handla mer på seconhand och jag håller helt klart med. Om någon mer är nyfiken så kan ni läsa deras blogg här; www.goforseconhand.devote.se, där finns både tips om de bästa seconhandaffärerna men även info som du inte visste om de stora klädkedjornas brister. Ta dig en titt vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0