19 september och jag säger grattis Martina!

Det var länge sedan jag skrev här i bloggen min. Tiden sedan skolan börjat har gått fort men ändå så sakta. Jag och mina vänner går liksom i dvala under vardagarna och lever för festligheterna på helgen. Det är så allting har sett ut nu den senaste tiden och jag låter det gärna fortsätta så.

Igår var det ingen vanlig dag. Det var den 19 september och min vän Martina fyllde 18 år. Grattis grattis! Så på dagen bar det av hem till henne för att laga rosa plättar och sedan ha picknik i det fina höstvädret. Efter att ha legat på en filt på ängen, jag, martina och anna så kilade vi hem till fördesedagsbarnet igen och fixade för kvällens spektakel. Det blev en rolig kväll och jag hoppas att alla hade lika kul som jag.




Kvällen bjöd på trevligt sällskap, skratt och alla möjliga festligheter.






Kommentarer
Postat av: tovi

åh vad det ser mysigt ut! och jag var inte där. men ser ut som att ni klarade er fint utan mig hehe. puss och grattis till martina som är kvinna nu!

2009-09-20 @ 22:41:46
URL: http://silentfilms.blogg.se/
Postat av: m@rtina

åh världens bästa kväll!

jag skulle kunna tacka er tills jag fyller 90 för den:*



åh fan vad jag älskar sista bilden!

2009-09-22 @ 16:20:21
URL: http://allofmydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0