Sagan om en fantasi

Ja, nu har jag gått och skaffat blogg. En till kanske jag ska säga, eftersom det är min andra blogg. Det är inte så att jag har två bloggar med samma syfte, nej. Den här har jag för att dela med mig av mina dagar i bilder och text. Den andra är lite mer som en dagbok för mig. Där jag skriver känslor och där jag är och förblir anonym. Det är så mycket mer spännande då.

Idag, nittonde maj, var det en underlig dag i skolan. Allt var lite uppochner och den här bergochdalbanedagen slutade redan klockan 11.30 efter att ha fått ett glädjande besked. Den korta skoldagen resulterade i att jag följde med en vän hem, Tove heter hon. Vi bara pratade och åt godis. Sen bar det av hemåt för min del, medan Tove stannade kvar där på åttonde våningen. Det märks att det börjar närma sig sommarlov nu, lektioner faller bort hit och dit. Människor faller in i varandra och kärar ner sig lite då och då. Så där fint som de gör i sångerna vi hör på radio. 


bilden är från i lördags när jag besökte tove och vi hjälptes åt att rensade hennes garderob


med gitarren och filten satte vi oss i vårsolen. mysigt var dagens ord och här är tove på bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:* puss

2009-05-19 @ 18:58:32
URL: http://silentfilms.blogg.se/
Postat av: sofia

åh så fint! jag har en likadan keps som din kompis :)



svar: tackelitacktacktack! :D

2009-05-19 @ 20:30:23
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0