Kristi himmelsfärd


Idag är det måndag och ännu en helg har passerat i en hastighet på 110 km/h. Trots att det var en långhelg den här gången så sa det bara svich så var också den slut. Dagarna spenderades med mycket festligheter med fina vänner. Utan vidare tanke på anledningen till varför vi var lediga så har jag levt loppan hela dagarna. Bland annat så var det grillfest i mitt tomma hus i fredags och jag tror inte att jag är ensam om att tycka att det blev en riktigt lyckad kväll. Bilder från den kvällen har jag tänkt att ladda upp några stycken när jag får dom.

Det är ganska bra nu med allting, dagar att fylla med olika trevliga spektakel får tankarna på annat.







Kommentarer
Postat av: Anonym

:*

2009-05-26 @ 17:47:45
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0