secondhand modevisning

För ungefär en vecka sedan så besökte jag min vänners modevisning. Det var en del av ett projekt de har arbetat med under hösten. Modellerna var vänner och bekanta iklädda endast secondhandkläder som senare var till salu i deras lilla uppbyggda butik. Med mig hem fick jag en vit stickad tröja som är hur mysig som helst. En ny favorit tror jag bestämt. På tal om mysig så var det precis vad kvällen var. Här kommer en liten tjuvtitt på vad kvällen innehöll.








tack arrangörerna för en bra kväll, ni var grymt duktiga att hålla koll på allt hit och dit! puss och hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

nja bilej / evot

2009-12-11 @ 16:05:50
Postat av: m@rtina

:D <3

2009-12-12 @ 22:54:53
URL: http://allofmydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0