23 december

God morgon! Idag är det dan' före dopparedan'. Det är så himla mysigt överallt nu när julegranar lyser och det luktar julbak i hela huset. Jag längtar tills imorgon som ett litet barn. Samtidigt så är det lite sorgligt att hela julen är över snart. Den har gått så väldans fort. För efter imorgon så brukar den där mysiga känslan släppa och man börjar istället förväntansfullt räkna ner till nyår.

Nu ska jag börja pricka av min långa att-göra-lista som jag har idag. Vanligtvis brukar dessa listor bidra med en klump i magen. Men idag, när den fylls av sådant som att baka knäck, pepparkakshus och slå in sista paketet så älskar jag den.


Kommentarer
Postat av: toooooovidintjej

ja eller hur! jag hade också glömt bort det men sen när jag kollade igenom bilderna så ba: vafasiken, det var ju iår! och det här hände iår med och det här och det här. hihi. detta år ska jag ha månader i min 2010 mapp :> puss och allt!

2010-01-03 @ 12:38:18
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0