25 augusti

Två skoldagar har passerat och det känns som om sommarlovet och alla dess händelser bara var en dröm. Nu är allting tillbaka till det vanliga men ändå inte riktigt vanligt, för allt är för sista gången nu, sista året. Snart är lilla jag ute i vuxenlivet och virrar runt. Men först återstår ett jobbigt skolår men som ändå känns som ett fint år med student och sånt roligt.

Idag har jag och Tovi varit på besök hos Johanna. Där åt vi goda bär och gick på rundvisning i hennes fina hus. Vi har även cycklat och fått oss ett riktigt gott skratt som resulterade i ont i magen. Men det är en magvärk som jag mer än gärna har. I morgon har vi lång sovmorgon så Tovi och jag passar på att leka. Jag laddar upp en bild från nyår för jag tycker Tovi är snygg och så saknar jag nyår förfärligt mycket.


Kommentarer
Postat av: tovi

wi, då behöver vi inte ha ångest för att vi röker lite då och då =D puss fina tjejen

2009-08-25 @ 23:19:24
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0