14 augusti och jag säger; grattis min vän


Igår var det ingen vanlig dag för det var nämligen Annas födelsedag. Sjutton år fyllde hon och det var för sextonde gången som jag sa grattis till min barndomsvän. Många fler grattis ska det bli för Anna är en sån som finns kvar. Det spelar ingen roll om avståndet blir längre på kartan för vår vänskap är starkare än vilka jävla motorvägar och broar som helst. Grattis min älskade vän. Du förtjänar det bästa och jag gör allt för vår vänskap, som kanske mer liknar en syskonrelation. PUSS PÅ DIG FÖDELSEDAGSBARNET (och jag hann inte blogga igår på den riktiga dagen).
 
Hemma hos Anna bjöds det på goda cupcakes och fint sällskap. Vi konstaterade att det kommer bli mycketcupcakes för vår del i höst.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack vännen! Kärlek till dig<3

2009-08-16 @ 09:54:06
URL: http://anapekkanen.blogg.se/
Postat av: Martina

hjärtan på oss

2009-08-17 @ 22:39:45
URL: http://allofmydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0